Franczyza Housefly Nieruchomości

Nieruchomości to coś, w co warto inwestować. Nieruchomości to coś stabilnego, na czym można zarobić dobre pieniądze. Nieruchomości są bezpieczne i odporne na wahania rynkowe. Ceny nieruchomości szybują w górę pomimo pandemii. Musisz przyznać, że do Twoich uszu (i oczu) wielokrotnie dotarły te słowa. 

.

Dzisiejszy świat dokładnie tak myśli o rynku obrotu nieruchomościami i musimy pokornie przyznać, że ma w tym aspekcie rację. Zupełnie się nie dziwimy, że Ty też myślisz o tym, aby osadzić w tej branży swój biznes. To dobry, a nawet świetny pomysł. I wiesz co? Będziemy Cię w tym wspierać, chociaż być może przyjdzie taki dzień, w którym będziemy musieli nazwać Cię konkurencją. A może właśnie nie… Może finalnie zdecydujesz, że lepiej poruszać branżą nieruchomości z nami i w naszym wspierającym towarzystwie. Może ominie Cię uczenie się na własnych błędach i podgryzanie warg ze stresu, a zamiast tego od samego początku będziesz stawiać swoje kroki lekko, swobodnie i pewnie. 

.

Własne biuro nieruchomości – przeprawa łódką przez morze nieruchomości.

Jeśli interesuje Cię uruchomienie biznesu w branży nieruchomości, masz do wyboru dwie drogi – własne biuro lub franczyzę. Spodziewamy się, że działanie na własną rękę i bez wsparcia biznesowego partnera, będzie pierwszą z opcji, którą rozważysz, bo chcesz przecież w końcu zarabiać na swój rachunek, nie mieć nad sobą żadnego szefa i samodzielnie wypłynąć na wody biznesu w branży nieruchomości. Spokojnie. Przemyśl to dobrze. Twoje własne biuro już od samego początku zacznie zderzać się z dużą konkurencyjnością na rynku. Potrzebne Ci będą znaczne nakłady finansowe, bo musisz od zera zbudować swoją pozycję w branży. Konieczny będzie dobry model biznesowy, ale musisz opracować też model sprzedaży i plan marketingowy. Poradzisz sobie z kwestiami formalnymi? One nawet osobom posiadającym znaczne doświadczenie w branży sprawiają sporo kłopotów. Masz w sobie wystarczająco dużo odwagi i pokory, aby zmierzyć się z ryzykiem, że wszystko może pójść inaczej, niż zakładasz? Fakt, zyskasz więcej swobody. Więcej siwych włosów na głowie pewnie też zyskasz. 

.

Franczyzodawca statkiem, sternikiem i dobrym wiatrem.

Franczyza cieszy się coraz większą popularnością na rynku obrotu nieruchomościami. Nie dziwi nas to zupełnie, bo rozwiązanie to pomaga uniknąć wielu błędów, które pojawiają się na początkowym etapie rozkręcania biznesu. Myślisz, że Housefly od początku było najlepsze i godne naśladowania? W naszych głowach może i tak. Fakty są jednak takie, że rzeczywistość chętnie i systematycznie podsuwała nam pod nogi kłody i działo się tak do momentu, w którym nauczyliśmy się te przeszkody omijać wiedzą i przeskakiwać doświadczeniem. Franczyza już na samym starcie daje dostęp do sprawdzonego know-how i gotowego schematu, który naprawdę działa. Nie zabiera to wolności w zarządzaniu firmą, swoim czasem i zaangażowaniem, mimo tego, że może stwarzać takie pozory.

.

O franczyzie w Housefly Nieruchomości.

Decydując się na franczyzę w Housefly możesz liczyć na to, że dostarczymy Ci pakiet wymaganych materiałów i narzędzi, bez których żadnego biura uruchomić się po prostu nie da. Posiadamy dobrze skonstruowane umowy pośrednictwa – takie posiadające podstawę prawną i takie, które będą w pełni zrozumiałe dla Twoich potencjalnych klientów – z jasnym podziałem obowiązków, wysokością wynagrodzenia, zasadami wypowiedzenia oraz skonstruowane w zgodzie z przepisami dotyczącymi przetwarzania danych i z ustawą o prawach konsumenta. To duże ułatwienie na starcie i bardzo cenne know-how, które przetrze Ci najważniejsze drogi. Istnieje taka powszechna opinia, że pośrednicy nieruchomości i osoby w tej branży prowadzące swoje biznesy muszą posiadać podstawową chociaż wiedzę z podstaw kodeksu cywilnego – my tę wiedzę mamy (zupełnie nie podstawową) i chętnie tą wiedzą się podzielimy. 

Wiesz, że część obowiązków związanych z prowadzeniem biznesu można oddelegować na franczyzodawcę? Tak, to zupełnie wspaniale, bo dzięki temu rozwiązaniu możesz uzyskać wsparcie np. podczas rekrutacji agentów nieruchomości. Oczy, które branżę dobrze znają i w której z sukcesami poruszają się od lat, pokażą Ci, jak prowadzić rekrutację i rozmowy kwalifikacyjne, aby w konsekwencji zatrudnić osoby, które naprawdę warto mieć w swoim zespole. Po skończonym z uśmiechem zadowolenia procesie rekrutacyjnym, przyjdzie czas na wdrożenie pracownika, ale nie tylko. Trzeba będzie ustalić też model pracy, standardy firmy i kształt codziennej pracy handlowca – w Housefly doskonale wiemy, co działa i wiemy też, że zadziała to u Ciebie.

.

Franczyza – naprawdę cenne wsparcie sprzedażowe i marketingowe.

Franczyza może zaaplikować Ci też gotowe odpowiedzi na najbardziej istotne pytania, a mianowicie – skąd w ogóle brać klientów? Jak przygotować się na spotkanie ze sprzedającym? Jak przekonać klienta, że pośrednictwo to dla niego dobra opcja? Nie oszukujmy się, bez tego nawet największy kapitał przepadnie, a razem z nim na dno pójdzie czas, zaangażowanie i poniesione przez Ciebie nakłady mentalne i czasowe. Wzmocnienie kompetencji sprzedażowych będzie Ci po prostu potrzebne. Kiedy już pozyskasz klienta zainteresowanego Twoją ofertą, musisz wiedzieć, jak przygotować nieruchomość na sprzedaż i w jaki sposób ją wypromować. Marketing to szerokie zagadnienie, bez którego nie zrobisz kroku na przód. Co prawda możesz samodzielnie dotrzeć do szkoleń i kursów, ale ich jakość prawdopodobnie okaże się niewystarczająca, a sam program zbyt wąski. 

.

Rynek nieruchomości jest na wyciągnięcie ręki. Twojej i naszej ręki.

Wiedza doświadczonych agentów nieruchomości może Ci się przydać też wtedy, kiedy zaczniesz już swobodniej poruszać się po rynku. Zespół będzie rósł, a Ty będziesz nim zarządzać. Wiesz jak być w tym efektywnym? Jak radzić sobie z sytuacjami kryzysowymi i przełamywać spadki motywacji, które w każdej branży lubią się pojawiać? My wiemy i jeśli zdecydujesz się wyruszyć na podbój rynku nieruchomości pod naszymi wspierającymi skrzydłami, damy Ci odpowiednie narzędzia. Jeśli wszystko będzie działać prawidłowo, to dojdziesz do momentu, w którym będą Ci potrzebne szkolenia pogłębiające Twoją wiedzę o danych segmentach nieruchomości. Działając na własną rękę, będziesz takich szkoleń szukać i samodzielnie weryfikować ich przydatność. Wybierając franczyzę – otrzymasz je od franczyzodawcy.

.

Są takie know-how, którym naprawdę można zaufać.

Najogólniej rzecz ujmując – podstawowym założeniem franczyzy jest przekazanie Ci sprawdzonego i wypracowanego przez lata ciężkiej pracy w branży nieruchomości know-how. Dzięki temu rozwiązaniu uda Ci się rozwinąć biznes szybciej i bardziej skutecznie. Jesteśmy przekonani, że wszystko może się udać, ale nawet najlepsze modele i wskazówki nie pomogą, jeśli nie będzie Ci towarzyszyć zaangażowanie i chęć do respektowania wskazówek. Wiesz na pewno, że branża nieruchomości może obudzić w Tobie ukryty potencjał i zapewnić Ci zawodowe spełnienie? Jako, że zależy nam na Tobie i nie chcemy karmić Cię złudzeniami i rozdmuchanymi wizjami, z pewnością zapragniemy to zweryfikować. Nasza franczyza będzie dla Ciebie świetnym wyborem, jeśli jesteś osobą przedsiębiorczą. Z pewnością pomocne okaże się też doświadczenie w branży nieruchomości. 

.

Franczyza to całe morze plusów, w którym pływa kilka małych minusów.

Niepodważalną zaletą franczyzy jest to, że decydując się na taką współpracę, z Twoich barków zniknie ciężar rozmyślania nad biznesplanem, gromadzenia dokumentów, szkoleń i narzędzi. Dużo szybciej zaczniesz naprawdę pracować – dopinać transakcję, budować zespół i pozyskiwać nieruchomości. Twoje biuro franczyzowe jeszcze szybciej zasili się nowymi agentami, które łatwo wdrożysz i przygotujesz do pracy przy wsparciu franczyzodawcy. Dostaniesz też możliwość korzystania z nazwy i logo swojego biznesowego partnera, a jeśli ten ma zbudowaną markę, to już na samym starcie będzie Ci dużo dużo łatwiej. Żeby nie było – franczyza to cała masa plusów, ale kilka minusów też się znajdzie. Działanie pod naszą marką będzie pomocne na starcie, ale w pewnym momencie może Cię też trochę zdenerwować i zaaplikować Ci wrażenie, że budujesz markę czyjąś, a nie swoją. Wraz z franczyzą dostaniesz też know-how – przetestowane, spisane, opracowane i takie, które naprawdę warto wdrożyć, a nawet w niektórych aspektach wdrożyć trzeba, aby zachować jednolite standardy. Umowa da Ci wiele przywilejów, ale narzuci na Twoje barki również jakieś obowiązki, szczególnie w kwestii trzymania się dobrych i sprawdzonych wytycznych. Pytanie jest takie – chcesz podejść do bitwy bez zbroi czy uzbroić się w Housefly i mieć pewność, że przeciwnika da się pokonać bez szwanku?

.

Chcesz wiedzieć więcej? Kliknij!