Własne biuro pod swoją marką, bez żadnych stałych opłat i zobowiązań!

.

Z nami osiągniesz sukces! Bez żadnych zasad korporacyjnych

,

Rynek nieruchomości w Polsce to stale rozwijająca się branża. Co roku realizowanych jest ponad 500 000 transakcji. Duża część z nich odbywa się przy udziale agencji nieruchomości. Jeśli myślisz o sprawdzonym biznesie, który przyniesie Ci ponadprzeciętny dochód, z pewnością warto rozważyć otwarcie własnego biura nieruchomości.

Oferta współpracy Housefly Nieruchomości to sprawdzony i zyskowny model biznesowy oparty na szybkiej i skutecznej sprzedaży nieruchomości.

.

Jako jedynie w Polsce proponujemy Wam ciekawe rozwiązanie biznesowe – możliwość działania w naszym modelu pod własną marką – bez opłat stałych, bez wymogu posiadania lokalu stacjonarnego, bez żadnych kontroli finansowych i wymagań sprzedażowych. Brzmi interesująco? Czytaj dalej!

Nasza nowoczesna oferta współpracy skierowana jest do wszystkich przedsiębiorczych osób, które prowadzą już biznes lub myślą o założeniu pierwszej firmy, agentów nieruchomości, lokalnych biur nieruchomości myślących o rebrandingu oraz ekspertów finansowych zainteresowanych otwarciem biura nieruchomości. 

.

Uwaga! Nie musisz posiadać doświadczenia w branży nieruchomości.

.

.

Kilka słów o nas abyś wiedział z kim współpracujesz

.

Housefly Nieruchomości to firma z Głogowa ( woj. dolnośląskie ) istniejąca na rynku od 2016 roku. Kilka lat pracy w innowacyjnym modelu biznesowym, przy wsparciu profesjonalnych i empatycznych agentów nieruchomości oraz doradców finansowych, pozwoliło nam zyskać rozpoznawalność w branży nieruchomości i szerokie grono zadowolonych ze współpracy klientów. Musimy przyznać, że my też jesteśmy bardzo zadowoleni z miejsca, w którym obecnie jesteśmy, bo jest przyjazne, ubrane w szereg sukcesów i co najważniejsze – jest nasze i działa w oparciu o nasze zasady.

.

Kiedy otwieraliśmy nasz pierwszy oddział, przyświecała nam śmiała idea. Chcieliśmy wyznaczać trendy w sprzedaży nieruchomości na lokalnym rynku. Nasza marka miała się wyróżniać, mieliśmy się z nią zaprzyjaźnić i chętnie podpisywać się pod nią swoim nazwiskiem. Początkowe założenia bardzo szybko znalazły swoje odzwierciedlenie w rzeczywistości, a kolejne miesiące przyniosły nam niespodziewany rozwój i niespodziewaną dumę. Rok 2021 okazał się dla nas rokiem przełomowym, właściciel Housefly Nieruchomości, Arkadiusz Perłowski został członkiem Rady Doradczej Klienta Otodom, jako jeden z 12 najlepszych pośredników w Polsce. To ważne wyróżnienie podyktowane było szeregiem sukcesów w branży i niezwykłą skutecznością, która po prostu nie mogła umknąć uwadze. Rynek krajowy Housefly przyjął bardzo ciepło, co zaowocowało otwarciem pierwszego oddziału franczyzowego w Nowej Soli.

.

Więcej o nas w mediach Polityka, Busissnes Newseria, Dziennik Gazeta Prawna, Money, Otodom, Forsal, Mamstartup.

.

.

Czym chcemy się podzielić? Ile możesz zarobić?

.

System współpracy, który stworzyliśmy, przypomina bardziej nowoczesny start up, niż klasycznie rozumianą franczyzę. Przez osiem lat naszej działalności na rynku nieruchomości, opracowaliśmy innowacyjny model biznesowy. Model ten przyniósł nam pasmo sukcesów, które możemy chyba nazwać sukcesami niewspółmiernie spektakularnymi w porównaniu z poświęconym czasem i poniesionymi nakładami finansowymi. Dokładnie tym chcemy podzielić się z Wami.

Współpraca z Housefly Nieruchomości to gwarancja stabilnego dochodu na poziomie 20 000 – 35 000 zł miesięcznie i nie, nie są to żadne przechwałki.

Własne biuro w oparciu o nasz biznes to praca w modelu wyłącznościowym, który ma przed sobą jedno ważne zadanie – dostarczać klientowi świetną usługę i wytrwale walczyć o jego zadowolenie. Nasze oferty wyróżniają się profesjonalnymi zdjęciami i filmami, mają rewelacyjne opisy i wyjątkowo skuteczny marketing. Obserwujemy branżę nieruchomości z dużą uwagą, dzięki czemu wiemy, jaki kurs nadać rozwojowi pośrednictwa w kraju. Jesteśmy agencją, która pracuje przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi. Doskonale rozumiemy marketing – SEO, social media i portale ogłoszeniowe. Pisaliśmy już, że nasze nieruchomości stają się ruchomościami? No właśnie – nieruchomości sprzedajemy średnio w terminie 30 dniu!

.

Twoje korzyści!

.

Decydując się na współpracę z nami otrzymujesz przede wszystkim sprawdzony i realizowany przez nas na co dzień model biznesowy. Oszczędź swój czas, nie wymyślaj wszystkiego od nowa! Na przestrzeni 8 lat udało nam się wypracować skuteczne procesy, które pozwolą Ci szybko i zyskownie realizować transakcje na rynku nieruchomości. Skorzystaj z naszych gotowych rozwiązań.

.

Otrzymujesz! Pakiet szkoleń know-how oraz niezbędnych dokumentów i procedur, które pozwolą Ci prowadzić własne biuro, pod swoją marką, bez stałych opłat i zobowiązań wynikających z typowej franczyzy, którą oferuje większość firm na rynku nieruchomości.

.

Nasza oferta współpracy to przede wszystkim:

.

  • własny oddział pracujący w oparciu o nasz skuteczny model biznesowy
  • praca w oparciu o skuteczne umowy wyłącznościowe
  • prawo korzystania z własnego logo
  • opracowanie kwot prowizji
  • szkolenie i niezbędna wiedza
  • opracowanie prowizji dla Klientów
  • opracowanie prowizji dla agentów
  • wzory umów pośrednictwa
  • wzory umów z agentami
  • wzory umów przedwstępnych
  • wzory umów wynajmu
  • pomoc w przygotowaniu procedur RODO i AML
  • pomoc techniczna w przygotowaniu CRM, eksportów ofert na portale
  • szkolenie z wykonywania profesjonalnych zdjęć przy użyciu najnowszej aplikacji
  • przejrzysta umowa dla każdego pakietu
  • możliwość realizacji własnych pomysłów
  • niskie koszty inwestycyjne
  • doradztwo w zakresie prowadzenia oddziału


Wady typowej franczyzy

.

  • koszty nawiązania współpracy mogą być wysokie
  • umowa na czas określony
  • wymagania franczyzobiorcy odnośnie lokalizacji i lokalu
  • regularne kontrole
  • cele sprzedażowe
  • ograniczone możliwości realizowania swoich pomysłów
  • brak samodzielności w podejmowaniu decyzji
  • praca nie do końca na swój rachunek
  • opłaty, opłaty…. miesięczny abonament, prowizja od własnych transakcji

.

…,.

Szkolenia – pomożemy na każdym etapie

.

Aby otworzyć biuro nieruchomości z pewnością będziesz chciał wiedzieć wszystko o tym biznesie. Pomożemy Ci w tym! Szkolimy agentów i właścicieli biur.

Przygotujemy Cię w pełni do roli menadżera lub agenta nieruchomości, nauczymy Cię jak pracować z Klientem i zespołem, zapoznamy Cię z aspektami prawnymi obrotu nieruchomościami oraz umowami, zapewnimy Ci niezbędną wiedzę z zakresu obsługi programu CRM. 

Software – sam wybierasz program

.

Dobrze zorganizowane biuro nieruchomości wymaga najlepszych rozwiązań informatycznych.

Abyś mógł sprawnie działać w branży otrzymasz od nas:

  • SZKOLENIE Z CRM
  • POMOC TECHNICZNĄ

.

.

Efektywny marketing

.

Dedykowana strona internetowa z mocnym zapleczem SEO, nowoczesny system CRM to podstawa w branży nieruchomości.

Szkolenie obejmuje wsparcie marketingowe, przekażemy Ci wiedzę na temat promocji Twoich ofert na portalach Otodom, Allegro, OLX, Nieruchomości-Online, Gratka, Morizon, Adresowo.pl, nauczymy Cię jak efektywnie korzystać z Facebooka, Google oraz Instagrama. Wspólnie ustalimy najkorzystniejsze sposoby reklamy Twojego biura na lokalnym rynku.

.

.

Koszty inwestycyjne! Nie musisz posiadać biura stacjonarnego!

.

Własna agencja oparta na na naszym modelu biznesowym to sprawdzony pomysł na otwarcie dochodowego biznesu przy stosunkowo niskich kosztach inwestycji. Otwarcie własnej agencji nie wymaga znacznego kapitału, nie wymagamy również posiadania lokalu stacjonarnego!

.

Kto szkoli i pomaga?

.

Do otwarcia oddziału przygotowuje Cię Arkadiusz Perłowski, założyciel Houselfy Nieruchomości. Z wykształcenia pedagog oraz specjalista od zarządzania informacją i dokumentami. Od 2016 roku związany z nieruchomościami. Na koncie ma ponad 100 transakcji na rynku wtórnym i pierwotnym. W 2022 roku wybrany do Rady Doradczej portalu Otodom jako jeden z 12 najlepszych pośredników w Polsce, szkoleniowiec agentów oraz właścicieli biur nieruchomości.

Wypowiedzi Arkadiusza Perłowskiego dla Polityka, Interia Biznes, Otodom, Forsal

.

Miejsce szkolenia

.

Aby zapewnić najlepsze warunki oraz spokój, szkolenia prowadzone są indywidualnie w naszym nowoczesnym, dwupoziomowym biurze w Głogowie. Na powierzchni 160 m2, przygotowaliśmy przyjazne i zielone miejsce do prowadzenia spotkań. W trakcie szkolenia zapewniamy dostęp do rzutnika, komputera, tableta, drukarki, sieci WiFi. Dzień szkoleniowy trwa 7 godzin z przerwą na smaczny obiad serwowany przez zaprzyjaźnioną restaurację.

.

.

Ile to kosztuje? Oferta.

.

Proponujemy do wyboru 2 PAKIETY.

.

PAKIET 1 – oferta dla osób myślących o otwarciu własnego oddziału oraz zatrudnieniu agentów.

.

  • 4 dniowe szkolenie stacjonarne lub online
  • wybrane tematy szkolenia – jak i gdzie pozyskiwać oferty nieruchomości, przebieg rozmowy pozyskowej, praca w oparciu o wyłączność, analiza kosztowa funkcjonowania oddziału, rekrutacja agentów, analiza umów, zarządzanie biurem i zespołem, prowizje.
  • umowy pośrednictwa w sprzedaży
  • umowy pośrednictwa w zakupie
  • umowy przedwstępne
  • umowy rezerwacyjne
  • protokoły zdawczo odbiorcze
  • karty nieruchomości
  • umowy zlecenia dla agentów
  • umowy B2B dla agentów
  • rekrutacja agentów
  • wyznaczanie celów dla agentów
  • poziomy prowizji dla agentów
  • zasady współpracy z agentami
  • wybór systemu do zarządzania ofertami
  • podnoszenie wartości nieruchomości
  • wybór portali i pakietów
  • opracowanie procedur RODO
  • opracowanie procedur AML

.

PAKIET 2 – oferta dla osób myślących o otwarciu własnego jednoosobowego oddziału.

.

  • 3 dniowe szkolenie stacjonarne lub online
  • wybrane tematy szkolenia – jak i gdzie pozyskiwać oferty nieruchomości, przebieg rozmowy pozyskowej, praca w oparciu o wyłączność, analiza kosztowa funkcjonowania oddziału, poziom prowizji dla klientów, promocja ofert, zarządzanie sprzedażą, wykonywanie opisów i zdjęć nieruchomości, zamykanie transakcji.
  • umowy pośrednictwa w sprzedaży
  • umowy pośrednictwa w zakupie
  • umowy przedwstępne
  • umowy rezerwacyjne
  • protokoły zdawczo odbiorcze
  • wybór systemu do zarządzania ofertami
  • podnoszenie wartości nieruchomości
  • wybór portali i pakietów
  • homestaging
  • nauka wykonywania profesjonalnych zdjeć z użyciem telefonu
  • opracowanie procedur RODO
  • opracowanie procedur AML

.

.

Zainteresowaliśmy Cię? Chcesz wiedzieć więcej?

.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji! Chcesz poznać warunki, wybrać tematy szkolenia oraz wycenę pakietów? Napisz do nas lub od razu umów się na spotkanie.

Do zobaczenia!

.

Przeczytaj artykuł o naszej ofercie franczyzy – kliknij!

.

Kontakt:

e-mail: biuro@housefly.pl

tel. + 48 500 253 453

.

.

.